Areta Szpura i Karolina Słota – założycielki marki Local Heroes na profilu marki na Instagramie przyznały, że ich fani długo musieli czekać na najnowszą kampanię. Zdjęcia, których ofiacjalna premiera odbyla się dzisiaj na ich fanpage’u na Facebooku przedstawiają bowiem kolekcję na wiosnę (która już się skończyła) i lato 2014. „Lekki” poślizg czasowy jest prawdopodobnie spowodowany tym, że dziewczyny do kampanii podeszły z prawdziwym rozmachem. Zdjęcia wykonano w kilkunastu różnych miejscowościach, a w sesji wzięło udział aż 10 modelek i modeli. Dodatkowo, kampania nie jest zbiorem "zwykłych" fotografii z sesji, tylko kolażami złożonymi z kserokopii, grafik, rysunków dzieci, zdjęć, napisów, brokatu…Za powstały efekt odpowiedzialny jest Karol Grygoruk.

W kolekcji SS14 z metką LH znajdziemy między innymi bluzy w pastelowych kolorach, charakterystyczne dla marki t-shirty z napisami (tym razem na przykład z: take me back to bed”), koszule w kratę, tuniki, wygodne dresy (także w wersji z transparentnymi elementami), sportowe szorty i crop topy z grubą taśmą z logo brandu.

Nowa kampania Local Heroes wiosna-lato 2014 - Zobacz zdjęcia>>