Do promocji swojej najnowszej kolekcji, marka Emilio Pucci wybrała holenderską piękność Doutzen Kroes. Zdjęcia zrealizowano nocą, co podkreśla wibrujące kolory strojów.

Chociaż w dzieciństwie Doutzen marzyła o karierze łyżwiarki, ostatecznie zdecydowała się na modeling. I słusznie, bo na tym polu odnosi niebywałe sukcesy. 28-latka jest Aniołkiem Victoria's Secret i twarzą L'Oreal oraz Tiffany & Co. Ponadto wielokrotnie pojawiała się na okładkach modowych pism oraz na wybiegach u czołowych projektantów. W 2005 roku czytelnicy Vogue.com wybrali ją Modelką Roku. 

Najnowszą kampanię Emilio Pucci na sezon jesień-zima 2013 duet Mert & Marcus zrealizował pod osłoną nocy. W kolekcji znajdziemy charakterystyczne dla marki wielobarwne desenie i printy oraz przyciągające uwagę odcienie. Jasnoróżowe futro do połowy uda na pewno znajdzie wiele fanek, które kolorami zapragną przegonić jesienną słotę. Warto też zwrócić uwagę na kozaki do połowy uda - lansowane są już od kilku sezonów. Stroje w energetycznych kolorach, które dom mody Emilio Pucci proponuje na nadchodzący sezon zdecydowanie wyróżniają się na tle lansowanej przez inne marki konwencjonalnej elegancji.

ZOBACZ Doutzen Kroes w kampanii Emilio Pucci jesień-zima 2013 >>

Iga Budzikowska