Magdalena Frąckowiak należy do modelek, które chętnie relacjonują swoje sukces na Instagramie. Z serwisu społecznościowego wiemy, że urocza Polka coraz bliżej współpracuje z Victoria's Secret. Niedługo ukaże się nowy katalog z jej udziałem. Magda była też zaangażowana w charytatywną akcję w towarzystwie Aniołków VS. Modelki promowały rowerek treningowy SoulCycle, przyciągając tłumy, a dochód ze sprzedaży i zbiórki trafił na konto fundacji wspierającej badania nad nowymi sposobami leczenia nowotworów.

Aniołki Victoria's Secret wspierają akcje charytatywne >>>

Lukratywne kontrakty z Victoria's Secret to jednak nie wszystko. Modelka nie zaniedbuje prestiżowych sesji dla magazynów i zleceń od innych marek. Aktualnie promuje letnią kolekcję J Crew, pełną intrygującej biżuterii, graficznych wzorów i zabawnych nadruków. Amerykański producent lansuje przede wszystkim supermodny motyw ananasa. Nagła i zaskakująca kariera tego owocu zaczęła się od pokazu Moschino Cheap&Chic, a za jego "odzieżową" popularyzację odpowiada H&M. W wydaniu J Crew lato jest owocowe i bardzo młodzieżowe, co harmonizuje z naturalnym wizerunkiem Magdy Frąckowiak. Podobnie jak Miranda Kerr, Polka nigdy nie straciła urody nastolatki, a subtelny i świeży make up tylko podkreśla atuty jej młodzieńczej cery.

Magdalena Frąckowiak w letnim katalogu J Crew w GALERII >>>