Wrocław jest jednym z najbardziej „Instafriendly” miast w Polsce. Na każdym rogu znajdują się niezwykłe zabytkowe budowle, które przeplatają się z nowoczesną architekturą. Miasto położone nad Odrą słynie z ponad 100 mostów, które są charakterystyczne dla zabudowy Wrocławia. To również miasto artystów, którzy mogą tu wyrażać siebie tworząc instalacje, wystawy czy happeningi. Aby się nimi nacieszyć, wystarczy zajrzeć do takich ośrodków kultury Wrocławia jak Teatr Muzyczny Capitol, Teatr Lalek, Centrum Sztuki WRO, Pawilon Czterech Kopuł, Strefa Kultury, Teatr Polski Wrocław, Muzeum Narodowe, Muzeum Współczesne czy Opera Wrocławska. 

Piękno miasta powinno się oczywiście podziwiać na żywo. Ci, którzy nie mogą tam teraz jednak zajrzeć, powinni pamiętać o profilu instagramowym miasta @wroclaw_official, który śledzi ponad 115 tysięcy obserwatorów oraz o koncie @visitwro, który nie tylko zagranicznych turystów zachęca do wizyty w stolicy Województwa Dolnośląskiego.

Wrocław nieustająco zaprasza projektantów mody, stylistów i designerów do inspirowania się miastem, odkrywania jego potencjału i przekładania go na autorskie kreacje. Jak się okazuje, Wrocław może być także inspiracją do tworzenia autorskich zestawień mody męskiej, co udowodnił ostatnio bloger Łukasz Kędzior - Lukebook.

W ramach kampanii #modanawroclaw influencer przygotował zestaw swoich interpretacji jesiennych trendów w nawiązaniu do najpiękniejszych miejsc Wrocławia. Sesja zdjęciowa #modanawroclaw odbyła się w pierwszych dniach października w obowiązkowych punktach Wrocławia. W sesji poza Lukebookiem wystąpiły także m.in. Pergola w pobliżu Hali Stulecia, dach hotelu Monopol, Galeria Neonów, Rynek Starego Miasta, popularna restauracja i śniadaniownia „Bułka z masłem” oraz bulwary Odrzańskie z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego. Warto przy tej okazji wspomnieć, że moda męska była jedynie uzupełnieniem pięknej wrocławskiej architektury. Bo to, jak to ma w zwyczaju, grała tego dnia we Wrocławiu pierwsze skrzypce. 

Stylizacje z sesji Łukasza Kędziora #modanawroclaw opierały się zarówno na ubraniach i akcesoriach światowych domów mody takich jak Balenciaga, Dior, Alexander Mc Queen, Bottega Veneta czy Nick Foquet, jak i na butach i akcesoriach popularnych marek jak choćby Ecco.

Zdjęcia do sesji #modanawroclaw wykonał Grzegorz Pastuszak, za jej produkcję odpowiadała Agata Brodzka, stylizacje przygotował sam Łukasz Kędzior. Efekty ich pracy znajdziecie w naszej GALERII>>>

Ps. Wkrótce na Instagramie @lukebook.pl, Instagramie @wroclaw_official i @visitwro zostanie ogłoszony konkurs, w którym do wygrania będzie wyjazd dla dwóch osób połączony ze zwiedzaniem Wrocławia i sesją zdjęciową w klimacie świątecznym. Zadaniem będzie przygotowanie stylizacji i pokazanie swojej interpretacji hasła #modanawroclaw.