B Sides to stosunkowo nowość na polskim rynku odzieżowym. Marka, założona w 2012 roku w Warszawie przez Basię Chrabołowską jest kontynuacją rodzinnej tradycji. Babcia projektantki przekazała wnuczce tajniki fachu, które zostały odkryte na nowo i zaadaptowane do współczesnych możliwości.

Czym wyróżnia się B SIDESChrabołowska zdecydowała się na ręczną produkcję, do swoich projektów wybiera najwyższej jakości materiały i lansuje funkcjonalność. Ubrania z metką B SIDES szyte są w Polsce i wykonane w 100 % z najcenniejszej peruwiańskiej wełny z merynosa. Unikalny, minimalistyczny design połączony z nowoczesną, kobiecą estetyką dodaje kolekcjom indywidualnego charakteru. 

Najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2013 promuje kampania Inferno z udziałem Dominiki Zięby. Intymne, zmysłowe zdjęcia wykonał Jacek Kołodziejski. Modelka pozuje w obszernych swetrach i kardiganach, wełnianych spódnicach i tunikach. W kolekcji dominuje czerń, beże i szarości, natomiast ażurowe materiały dodają projektom lekkości. Nam szczególnie podoba się czarne ponczo, które nie dość, że jest ponadczasowe i stylowe, to jeszcze ciepłe i komfortowe. Propozycje B SIDES na nadchodzący sezon to dowód na to, że oversize'owe swetry mogą być również seksowne.

 

ZOBACZ najnowszą kolekcję Inferno poslkiej marki B SIDES >> 

Iga Budzikowska