„Od początku chcieliśmy projektować rzeczy dla chłopaków, ale zawsze brakowało nam czasu. Stwierdziliśmy, że teraz jest odpowiedni moment. Zostaliśmy zmobilizowani przez nasze klientki, które bardzo chciały kupić u nas coś dla swoich przyjaciół, chłopaków, mężów, ojców, synów oraz przez samych mężczyzn, którzy ciągle nas pytali kiedy pojawi się coś dla nich. Zaczynamy od tego, co jest w centrum męskiej szafy, czyli prostego i najbardziej istotnego elementu - T-shirtu.” - mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.

Z okazji premiery męskich modeli powstała sesja zdjęciowa, wykonana przez Karola Grygoruka. Do sesji zaproszono wyjątkowych gości, reprezentujących różny wiek, osobowość, płeć i zainteresowania. Za każdym z uczestników sesji stoi inna historia, pasja i właśnie ten aspekt wyeksponowano na zdjęciach. Wśród modeli i modelek znaleźli się m.in. aktywiści, graficy, muzycy, producenci - ludzie funkcjonujący na różnych polach zawodowych, którzy inspirują do twórczego działania.

Każde zdjęcie zostało opatrzone krótkim opisem, dzięki czemu mamy okazję bliżej poznać każdego z bohaterów sesji. A wśród nich są: Józef Czarnocki, Benjamin Diamouténé, Jędrzej Dudek, Arman Galstyan, Agata Grabowska, Łukasz Horbów, Karol Jaworski, Konrad Krocin, Karl Nesser, Adam Stasiak, Marek Stuczyński, Szymon Walasek, Maciek Wereszczyński, Gabriel Wołoszyn, Weronika Wood i Leopold Żurawski.

Do czarno-białych fotografii modele i modelki pozowali w t-shirtach - głównym punkcie męskiej linii NAGO (męskiej, ale te t-shirty będziemy facetom podkradać). Stylizację ograniczono do minimum - to praktyczne basici, które sprawdzą się w każdej sytuacji, a główną rolę gra tu jakość. 

Ubrania będzie można kupić na stronie marki Nago.