Kate Moss nie po raz pierwszy zostaje ambasadorką marki kosmetycznej. Modelka pracowała już dla największych i najbardziej cenionych firm. Do tej pory jednak, rzadko w tego typu kampaniach występowała nago. W sesji zdjęciowej promującej produkty do opalania St. Tropez, Kate Moss pozuje zarówni w kostiumach kąpielowych jak i bez nich.

Michelle Feeney, Dyrektor Generalna PZ Cussons Beauty, właściciela brandu St. Tropez komentuje:

„Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że Kate Moss zdecydowała się na współpracę z nami. To tylko potwierdza i przypieczętowuje wysoką jakość naszych produktów. Kate idealnie uosabia propagowany przez markę St. Tropez naturalny glamour i od dawna jest jej fanką (...) Kate jest nie tylko piękna, posiada również wyjątkowy charakter. Taka pewność siebie to dla St. Tropez priorytet.”

Opaleniznę Kate do sesji zdjęciowej uzyskano właśnie przy pomocy kosmetyków tj. pianka brązująca oraz puder.


Najpopularniejsze fryzury modelek>>