ELLE Beauty Podcast: "Beauty make up"

MIYA jest jednym z najbardziej docenianych polskich brandów „nowego pokolenia” w kategorii makijaż. Na Instagramie markę śledzi ponad 125 tysięcy obserwatorek, a rozpowszechnionego przez markę #JestemGotowa użyło ponad 6 tysięcy Miyaholiczek. Na czym polega jej fenomen? I dlaczego kosmetykami MIYA ekscytują się zarówno profesjonalne wizażystki, amatorki makijażu, jak i redaktorki urody oraz influencerki? 

"Nie spotkałam jeszcze takiej dziewczyny, która nie znałaby MIYA [...] Fajne jest to, że są wielopokoleniowe. To jest marka, która jest przystępna cenowo dla dziewczyn i każda z nich może kupić sobie MIYĘ. I te kosmetyki są bardzo dobrej jakości. Tutaj nie ma kompromisów"

Mówi Iza Kućmierowska, jedna z najpopularniejszych polskich wizażystek, która jest w stanie wykonać pełen makijaż oczu, ust i twarzy jedynie przy pomocy myLIPstick. Kolorówka z oferty MIYA, w tym moja ulubiona naturalna pielęgnująca szminka, debiutowała na najważniejszych czerwonych dywanach - makijaż wykonany kosmetykami marki podczas światowych gal nosiły m.in. Maja Ostaszewska i Olivia Wild. Jak to jest, że pomimo świetnych, wegańskich formuł, ekologicznych opakowań i niepowtarzalnego efektu jaki dają, kosmetyki MIYA są wciąż przystępne cenowo i dostępne na wyciągnięcie ręki? Na to pytanie, a także na nasze kosmetyczne "Miyowe" życzenia odpowiedziała Urszula Kaptur, Communication Maneger marki. Na nowy odcinek ELLE Beauty Podcast zaprasza Aleksandra Charzewska: 

Sprawdź też: Klasyczny manicure à la Harry Styles czy nailart w stylu A$apa Rockiego? O męskim mani rozmawiamy w pierwszym odcinku ELLE Beauty Podcast