Dzikość serca w nowej kampanii MUUV.

"Nie raz słyszałam od agentów, że jestem za gruba i że powinnam natychmiast schudnąć. Kiedy masz siedemnaście lat i wciąż słyszysz takie rzeczy, twoje poczucie własnej wartości poważnie cierpi i tracisz rozeznanie w tym, co jest normalne, a co nie. Na szczęście ta branża zmienia się. Dla tego świata zaczęły liczyć się rzeczy istotniejsze niż tylko wyidealizowane wymiary" opowiada Swantje, na Instagramie znana jako Swalina. Modelka, której znakiem rozpoznawczym są rozsiane na całej twarzy piegi, przyznaje, że nie do końca wpisuje się w restrykcyjne wymogi branży modowej. Wymiary odbiegające od "klasycznego" 90-60-90 czy wygląd odbiegający od standardów nie był jednak przeszkodą we wzięciu udziału w kampanii polskiej marki MUUV. Wręcz przeciwnie - to indywidualizm Swantje Wordemann sprawił, że była ona idealnym wyborem na bohaterkę kampanii "Into The Wild". 

'INTO THE WILD' (AW19/20 campaign) from MUUV. apparel on Vimeo.

Nowa sesja nawiązuje do poprzednich swoją prawdziwością. Nie znajdziecie tutaj retuszu zdjęć, wystudiowanych póz, upiększających filtrów. Taka estetyka jednoznacznie kojarzy nam się już z MUUV. i świetnie pasuje do nowości marki. W kolekcji na jesień-zimę 2019/2020 szukajcie m.in. przeskalowanych kurtek w kolorach moss green, light caramel lub black, swetrów w grunge'owym stylu, bluz i spodni dresowych (na specjalne zamówienie projektantek powstała dwustronnie szmerglowana bawełna o ponadprzeciętnie dużej gramaturze w kolorach almond beige i ash grey), koszulek w czerni i bieli, sukienek z głębokimi wycięciami oraz delikatnych golfów. 

Projektantki Kaja Lizut i Malina Kurkowska przypominają nam, że #muuvgirls to nie tylko dziewczyny o idealnych kształtach i wybiegowych wymiarach - to przede wszystkim te, które nie są odrysowane od jednego szablonu.

Chłopczyce z siniakami i zdartymi kolanami, dziewczyny z delikatnym makijażem lub prezentujące się na co dzień saute. Zadziorne i niepokorne, które nie wstydzą się pokazywać swoich blizn i chodzą własnymi drogami. Również te uwielbiające nosić dziewczęce sukienki i kostiumy z kokardami, które - kiedy chcą - wymieniają na oversize'owe bluzy, wygodne legginsy czy grube swetry. Podobnie jest i tym razem. Swalina to idealna członkini gangu #muuvgirls, a my - zachwycone nową kolekcją i piękną kampanią - poprosimy o dożywotni bilet wstępu do tej grupy. Zajrzyjcie do naszej galerii po wszystkie zdjęcia, a przekonacie się same, że marka MUUV. to synonim słowa cool. Kolekcja jest w sprzedaży od dzisiaj zarówno online na muuv.pl jaki i stacjonarnie w showroomie marki przy ulicy Wilczej 44/6.