Jeremy Scott, nowy dyrektor kreatywny Moschino wprowadził amerykańską rewolucję. Znany z niekonwencjonalnych pomysłów, Scott źródła inspiracji czerpie z popkultury, co udowodniła również pierwsza kolekcja dla włoskiej marki. Jej motyw przewodni jasno nasuwał skojarzenia do logotypu popularnej sieci fast foodu. Ponadto zmiksował z nim stylistykę Chanel, a także dodał bohatera kreskówek – SpongeBoba.

Marka opublikowała pierwsze zdjęcia z kampanii na sezon jesień-zima 2014/15. Za obiektywem stanął Steven Meisel. Jak kolekcję zinterpretował słynny fotograf? Efektem jest spokojny, wyrafinowany kadr utrzymany w konwencji starych, czarno-białych fotografii. Reklama tylko pozornie gra na przekór ultrakolorowej i kontrowersyjnej linii. W sprytny, ale i humorystyczny sposób podkreśla jej charakter posługując się ironią, prezentując "ponadczasowy" obraz-ikonę zdominowany przez współczesne atrybuty popkultury. Gwiazdą kampanii została Linda Evangelista.

Ludzie zawsze pytają kim jest mój ulubiony fotografem, i byłaby to Cindy Sherman, ale moim ulubionym artystą jest Steven Meisel - opowiada Jeremy Scott

Moschino kampania jesień-zima 2014/15 - Zobacz zdjęcia >>