W połowie lipca do sieci trafiła informacja, że Anna Lewandowska dalej rozwija swój biznes. Cały projekt był owiany tajemnicą, ale wielu fanów, jak i obserwatorów, szybko stwierdziło, że pewnie chodzi o kosmetyki. W tym samym czasie powstał nowy profil na instagramie o nazwie @anna_lewandowska_new_project. Słynna trenerka nie komentowały tych doniesień, jedynie ujawniła, że nad marką pracowała dwa lata. Dziś już wiemy, jak brand będzie się nazywał i co Lewandowska zamierza oferować swoim fankom.

Anna Lewandowska dla 4F. Nowe zdjęcia z trenerką promujące kolekcję Welcome To The Club >>

Phlov By Anna Lewandowska - poznaj nowe kosmetyki od słynnej trenerki >>

Nowe trendy w pielęgnacji i kosmetyki naturalne - dołącz do pierwszych targów ELLE Zen! Kliknij w zdjęcie i weź udział w wydarzeniu:

Moodiphy, nowa marka Anny Lewandowskiej

Przeczucie nas nie myliło. Moodiphy, czyli premierowy projekt Anny Lewandowskiej związany będzie ze światem beauty. Żona słynnego piłkarza jest współwłaścicielką firmy - w spółce znalazło się też polskie przedsiębiorstwo Alkemie, specjalizujące się w produkcji kosmetyków naturalnych. Moodiphy, według wpisu do krajowego rejestru sądowego, będzie m.in. "sprzedawać perfumy i kosmetyki", "produkować wyroby kosmetyczne i toaletowe" (chodzi m.in. o mydła). 

Przypomnijmy, Anna Lewandowska ma na swoim koncie bestsellerowe książki, prowadzi treningi, markę Foods by Ann, platformę dla mam o nazwie Baby by Ann, centrum treningowe Healthy Center by Ann, aplikację Diet&Training by Ann, czy lokale Healthy Store.