Perfumerie, tak jak księgarnie, są dla nas miejscem absolutnie magicznym. Zapachy czyta się jak książki - mają swoją oprawę i historię, która rozwija się z czasem - nie od razu przecież docieramy do nut serca, czy głowy. Wybór perfum przypomina rytuał, z którego czasem rezygnujemy, wybierając szybkie tempo zakupów w popularnych sieciówkach. A szkoda, bo istnieją perfumerie, które zatrzymują na chwilę czas i których oferty wciągają jak niesamowita opowieść. Takim miejscem jest Mon Credo.

Mon Credo nie jest przypadkową drogerią. Mieści się w luksusowym domu handlowym Vitkac przy ulicy Brackiej w Warszawie i faktycznie oferuje luksus - nie tylko oferty, ale i zakupów. Na asortyment Mon Credo składa się ponad 60 marek kosmetycznych i zapachowych, pośród których znajdują się m.in. wyrafinowane perfumy Designer Shaik, Nobile 1942, czy wyjątkowe linie kosmetyczne Biodroga Institut, Futuresse,Guerlain, Sisley i Nougat, czy ekskluzywne Valmont. W ofercie znalazły się ekskluzywne marki popularne, ale jej siłą są te niszowe - dość drogie, za to unikatowe. Perfumy oparte na słonych aromatach skórki świeżego chleba (Serge Lutens; kadzidła, czy surowej skóry i tytoniu stoją tu obok tych dedykowanych różnym znakom zodiaku (CnR Create - do wygrania w specjalnym konkursie ELLE.pl i Mon Credo).

Przeglądanie oferty perfumerii Mon Credo to prawdziwa przyjemność - poruszamy się między minimalistycznymi, eleganckimi regałami, a naszą drogę wyznaczają punkty świetlne eksponujące kolejne produkty. Jeśli jednak klient potrzebuje specjalnego przewodnika, do jego dyspozycji są doskonale przeszkoleni konsultanci. Jako eksperci są w stanie dobrać zapach zgodny z osobowością, polecić kosmetyki idealne na prezent, albo opowiedzieć ze szczegółami o wszystkich liniach produktów, jakie nas interesują. Co ważne - w Mon Credo nikt nikogo nie pospiesza. Nie ma tu miejsca na masówkę, jest za to przestrzeń na indywidualizm. To zupełnie inny wymiar zakupów, jeśli nie powiedzieć - filozofia.

Mon Credo to wyraz naszej pasji życia. Jego smaki odkrywamy podczas licznych podróży, z których przywozimy barwne wrażenia, wspomnienia i ... egzotyczne, nowe zapachy. Delektujemy się nimi bez pośpiechu wybierając do naszej oferty te najbardziej zmysłowe, unikatowe, niepowtarzalne. Potrafimy się nimi prawdziwie cieszyć. Radość i piękno życia nabierają pełni, gdy można się nimi podzielić: w tym celu stworzyliśmy ekskluzywny świat Mon Credo - piszą na stronie internetowej założyciele perfumerii.

Strona internetowa Mon Credo to także prosty w obsłudze, intuicyjny sklep internetowy, który jest przedłużeniem rytuału zakupów stacjonarnych. To tu można poczytać o produktach, obejrzeć zdjęcia finezyjnych flakonów i kofretów i złożyć zamówienie. Oprócz perfum w Mon Credo czekają też selektywne linie akcesoriów do wnętrz. To przedłużenie misji perfumerii - aurę zabieramy ze sobą do domu.


Mamy dla Was niespodziankę. W konkursie ELLE.pl i Mon Credo do wygrania są 2 flakony perfum CnR o wartości 405 złotych!

Aby wziąć udział w konkursie należy: napisać recenzję jednego z zapachów dostępnych na www.moncredo.pl. Recenzja nie może być krótsza niż 200 wyrazów.

Szczegóły i regulamin konkursu znajdziecie tu >>