Małgorzata Kożuchowska jako niekwestionowana ikona mody idealnie wyraża DNA marki. Cztery główne wybrzmiewające filary Lasockiego to: styl, jakość, różnorodność i wygoda.

Wygoda – kilkudziesięcioletnia tradycja (historia marki sięga 1954 roku) zobowiązuje! Wykonane z miękkiej skóry baleriny czy mokasyny są gwarancją komfortu.

Jakość – buty marki Lasocki w znakomitej większości produkowane są w polskiej fabryce w Polkowicach. Wykonane są ze skóry wysokiej jakości, z dbałością o najdrobniejsze nawet detale i ze starannym wykończeniem.

Różnorodność – w kolekcji na sezon wiosna/lato 2020 znajdziecie obuwie na każdą okazję: eleganckie czółenka (na niższym lub wyższym obcasie), komfortowe baleriny, letnie sandały na koturnie lub obcasie, wakacyjne mokasyny, klapki oraz botki ze skóry z wężowym wzorem.

Styl – dbamy o to, aby nasze buty były modne i zgodne z obowiązującymi trendami! Zwierzęce wzory, akcenty marynistyczne, ponadczasowa czerwień, nietuzinkowe zestawienia kolorów – taki właśnie jest Lasocki! Nie zapominamy także o ponadczasowej klasyce!

Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz. Stylizowała Malwina Wendzikowska, makijaż jest dziełem Julity Jaskółki, a za fryzury odpowiadała Olga Belka.

Kampania Lasocki z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej to spektakularny początek nowego sezonu dla Grupy CCC.

Kolekcja Lasocki dostępna jest w sklepach CCC oraz na ccc.eu i eobuwie.pl.