Ujawnianie kolekcji za pośrednictwem platform cyfrowych może być przez dłuższy czas standardem w świecie mody męskiej. Czasy wciąż mamy niepewne, więc także i branża mody musi szukać rozwiązań, które będą współgrały z obecnymi standardami. Jednak może markom z segmentu high fashion wyjść na zdrowie – co widać chociażby po działaniach Saint Laurent. Bo trzeba od razu dodać, że ukazanie kolekcji męskiej na sezon wiosna-lato 2021 nie było po prostu „cyfrowym pokazem”.

Dyrektor kreatywny Anthony Vaccarello zafundował prawdziwe multimedialne doświadczenie, które składa się z różnych filmików, klipów z rozszerzoną rzeczywistością, obrazów 3D, playlist czy posterów. Bez wątpienia jest to dobry sposób, aby zwrócić uwagę na swoją kolekcję. A jaka ona jest? Można określić ją jako przygaszony luksus – bomberki, płaszcze, blezery czy długie koszule posiadają bujne wzory i bogate wykonanie, ale w większości przypadków nie wydają się aż tak ostentacyjne.

Pluszowe sztuczne futro zachęca do zabawy na przyjęciach rodem z „Wielkiego piękna”, a jasny zestaw garniturowy pozwala myśleć o wyprawie na lazurowe wybrzeże. Charakterystyczne dla Saint Laurent wąskie krawaty i jeansy zmniejszające sylwetkę pojawiają się w klasycznych czarnych wariantach, ale mamy też nowe style idealnie pasujące do luźnego wyglądu: głęboko plisowane spodnie, tunika bez rękawów i sandały w stylu gladiatorów. To wszystko nadaje całkiem świeży wymiar letniej garderobie.

Poniżej możecie zobaczyć wideo z ubraniami w akcji:

ELLE MAN POLECA: Moda męska: Jacquemus na sezon wiosna-lato 2021 [GALERIA]

CZYTAJ: Moda męska: Prada na sezon wiosna-lato 2021 [GALERIA]

ZOBACZ: Co z pokazami mody po pandemii?