Kampania dżinsów „7 for All Mankind” przykuwa wzrok, przede wszystkim za sprawą niezwykle ponętnej Mirandy Kerr i przystojnego Jona Kortajareny. Top modelka (według najnowszej listy models.com można ją znaleźć w rankingach „Top Sexiest Models” i "Money Girls") nie tylko wystąpiła w reklamie denimowego brandu, ale była także zaangażowana w proces tworzenia #7Obsessions. Andy Griffith, wiceprezes marketingu marki, podkreśla, że Miranda uczestniczyła w powstawaniu projektu od początku do końca.

Na czarno-białych zdjęciach autorstwa argentyńskiego fotografa Sebastiana Faeny Miranda Kerr prezentuje klasyczne porwane rurki oraz spodnie typu boyfriend z podwiniętymi nogawkami. Za to Jon występuje w skórzanej kurtce i dopasowanych klasycznych dżinsach.

Oprócz fotografii powstało także wideo promujące kalifornijską Siódemkę. Jeśli chcecie wiedzieć, dlaczego Miranda pokochała dżinsy „7 for All Mankind” koniecznie je zobaczcie!

Miranda Kerr i Jon Kortajarena dla 7 for All Mankind - Zobacz zdjecia>>