Od 2006 roku Marc Jacobs zaprasza gwiazdy do wzięcia udziału w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem skóry. Projektant umieszcza zdjęcia nagich celebrytów na bawełnianych t-shirtach z hasłem "Protect The Skin You're In" lub "Protect Your Largest Organ". Każda koszulka kosztuje 35$, a dochód ze sprzedaży przekazywany jest nowojorskiej klinice NYU Skin Cancer Institute

Na liście osób, które zgodziły się zapozować au naturel znalazły się m. in. Julianne Moore, Dita Von Teese, Victoria Beckham, Eva Mendes, Winona Ryder, Erin Wasson, Heidi Klum, Helena Christensen, Naomi Campbell, Hilary Swank, Irina Shayk, Chloë Sevigny, Noah Mills, czy sam Marc Jacobs. W ostatniej edycji pojawiły się również Kate Upton, Cara Delevingne, a nawet była gwiazdka Disneya, Miley Cyrus.

Koszulki dostępne są na stronie internetowej marcjacobs.com w dziale "Special Items". Spieszcie się, bo t-shirty cieszą się ogromną popularnością - serie są limitowane!

Gwiazdy na t-shircie Protect The Skin You're In >>