W związku z premierą kolekcji jesień/zima 2020, marka GUESS przedstawiła Michele’a Morrone’a jako nowego globalnego ambasadora swojej męskiej kolekcji. Morrone zyskał światową rozpoznawalność dzięki wyrazistej roli w filmie „365 dni”, a także utworom wykorzystanym w ścieżce dźwiękowej produkcji. Michele zaprezentował się w nich jako wszechstronny artysta i zyskał gigantyczną sławę w mediach społecznościowych. Obecnie tylko na Instagramie śledzi go ponad 10 milionów followersów!

Kampanię męskiej linii z udziałem Morrone’a zrealizowano pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego GUESS, Paula Marciano. Autorką zdjęć jest fotografka Nima Benati, która sesję zrealizowała w przepięknej Villi Erba, nad włoskim jeziorem Como. Posiadłość dawniej należała do legendarnego reżysera Luchiny Viscontiego, którego twórczość rozpaliła miłość Marciano do kina i stanowiła idealne tło dla niezwykle ewokatywnych zdjęć kampanii. 

- W czerwcu spotkałem się z Michelem na chwilę w Lugano. Błyskawicznie poczułem, że coś nas łączy. Michele niesamowicie ciężko pracuje, jest też ambitnym i zdecydowanym mężczyzną – to cechy, które naprawdę cenię. Już po paru minutach wiedzieliśmy, że będziemy razem pracować. Kilka tygodni po pierwszym spotkaniu widzieliśmy się ponownie, tym razem nad jeziorem Como, gdzie powstały te piękne zdjęcia - tak Paul Marciano podsumowuje współprace z włoskim gwiazdorem. Ten nie pozostaje mu dłużny:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUESS (@guess) Wrz 10, 2020 o 9:09 PDT

- Poznając Paula szybko zrozumiałem, że znalazłem nowego mentora i przyjaciela. Łączą nas te same cele i wartości. To niesamowite uczucie, gdy podczas pracy na planie świetnie się bawisz. Czujesz się jak z rodziną, więc komfortowo robisz to, co kochasz. Lojalność jest dla mnie ważna, a marka GUESS stała mi się bliska i traktuję ją jak własną – wyjaśnia nam Michele Morrone.

Najnowsza kampania jest zapowiedzią premiery nowej męskiej kolekcji GUESS. Tworzy ją najwyższej jakości nowoczesna klasyka męskiej mody, która jest sercem oferty brandu i doskonale pasuje do osobowości Michele. Zdjęcia z kampanii GUESS będą publikowane w najbliższych wydaniach magazynów mody i lifestyle na całym świecie oraz w sklepach firmowych GUESS. Pierwsze trzy premierowo obejrzycie na elle.pl.

ZOBACZ: Chris Hemsworth w ELLE MAN: Co jest w życiu ważne, kiedy masz już wszystko? [WYWIAD]

CZYTAJ TEŻ: Nick Bateman w kolejnej głośnej kampanii. Tym razem na potrzeby zdjęć wspiął się na wysokość 12 000 stóp!

WIĘCEJ O MODZIE MĘSKIEJ: Szybko, sprawnie, bezpiecznie, tanio. Rusza jesienna edycja Szaleństwa Zakupów. Co na niej upolujesz?