Od wielu lat Michael Kors związany jest z różnymi organizacjami charytatywnymi walczącymi m. in z ubóstwem czy nieuleczalnymi chorobami. Podczas ubiegłorocznej gali Golden Heart projektant otrzymał nagrodę za "całokształt pracy i zaangażowanie" przyznawaną przez organizację non-profit God's Love We Deliver, z którą współpracuje od ponad 20 lat. Kors otrzymał również nagrodę Oliver R. Grace za wspieranie badań amerykańskiego Cancer Research Institute.

Od pewnego czasu Michael Kors pomaga również w programie żywieniowym ONZ (United Nations World Food Programme). W zeszłym roku dizajner zaprojektował zegarki, które trafiły do sprzedaży online w cenie 295$. Każde 25$ przeznaczono na 100 posiłków dla głodujących dzieci na całym świecie. Podczas tej edycji Światowego Dnia Żwyności (World Food Day) obchodzonego 16 października w 150 krajach, rozpocznie się wielka kampania, z którą związana jest marka Michael Kors.

Na czym będzie polegała akcja? W sześciu wybranych miejscach w największych światowych aglomeracjach będą rozdawane t-shirty z napisem "Watch Hunger Stop":

- Nowy Jork (Rockefeller Center i Soho)

- Berlin (Rosenthaller Srasse)

- Tokio (Omotesando)

- Hong Kong (Sogo)

- Rio de Janeiro (Village Mall)

To nie wszystko, specjalne koszulki otrzyma także 500 celebrytów i wpływowych ludzi, mających zachęcać innch do zakładania ich i pokazywania się w nich ("Wear It & Share It") np. na portalach społecznościowych. Przez cały październik klienci butików Michael Kors w Stanach Zjednoczonych, Kanadze, Unii Europejskiej i Japonii mogą wykupić cegiełkę za 5$ (posiłki dla jednego dziecka przez miesiąc), 10$ (posiłki dla trójki dzieci przez miesiąc) oraz 15$ (posiłki dla jednego dziecka przez cały semestr szkolny).

Także i ty możesz wziąć udział w tej akcji. Wejdź na www.wfp.org/donate/kors lub watchhungerstop.com i wspomóż United Nations World Food Programme. Podziel się także informacją o akcji z przyjaciółmi na Twitterze, Facebooku czy Instagramie używając hashtagu #WatchHungerStop.