Michael Kors angażuje it girls ze świata sztuki, mody i arystokracji (!), zabierając je na sesję w ulicznym stylu. Tak powstała kampania "The Walk", której twarzą jest gwiazda Solange Knowles, modelki Nina Agdal i Soo Joo Park oraz Olimpia, księżniczka Grecji. Ta mocna czwórka zapozowała przed obiektywem Tommiego Tona na ulicach ruchliwego Nowego Jorku. I to w bardzo naturalnym, miejskim stylu, jak gdyby zostały przyłapane podczas spaceru. Każda z nich ma na sobie outfit z jesiennej kolekcji oraz, obowiązkowo, nowe modele toreb MK. Założeniem markibyło przedstawienie czterech różnych osobowości i ich sposób na noszenie torebki Michael Kors. Projektant podkreśla, że ceni indywidualność swoich klientów oraz cieszy się, gdy widzi swoje projekty w wielu nieprzewidywalnych zestawieniach. 

Michael Kors "The Walk" jesień-zima 2016/2017 - ZDJĘCIA >>