KappAhl stawia na zrównoważony rozwój - już w maju będzie mieć miejsce premiera kolekcji odszytej z ekologicznych materiałów (organicznej bawełny, lnu i odzyskanego poliestru). Jej kampanię zatytułowaną "Dreams through a lens" powierzono Mary McCartney, fotografce z doskonale znanej rodziny modowo-artystycznej, która przy wielu okazjach deklarowała proekologiczną postawę wobec mody. 

“Zainspirował mnie zespół KappAhl oraz ich determinacja i wizja w tworzeniu tej zrównoważonej kolekcji. Bardzo cieszę się, że mogę pomóc w tworzeniu tej kolekcji pod względem wizualnym i kreatywnym”, mówi Mary McCartney.

"Dla nas, Mary McCartney jest wielkim atutem, zarówno ze względu na jej zaangażowanie w ekologię, talent do robienia zdjęć i jej kreatywność”, mówi Joakim Holmstrand, Dyrektor Marketingu KappAhl.

Zobaczcie wideo zza kulis sesji!