Lubicie limitowane kolekcje sieciówek? Lubią je także marki odzieżowe, bo oprócz wartości wizerunkowej, tego typu linie prawie zawsze generują kolejki do przymierzalni w sklepach. Marka Mohito ma już za sobą jedno doświadczenie tego typu - do współpracy nad pierwszą, cieszącą się powodzeniem, kolekcją Exclusive zaprosiła Maję Sablewską. W tym sezonie zastąpiła ją zaś bliską klientkom marki Martą Żmudą Trzebiatowską. Aktorkę od strony projektowej wsparła główna stylistka Mohito - Karolina Sołtan.

Kolekcja składa się z kilkunastu sylwetek opartych na stylu Marty i kobiecym charakterze oferty Mohito. Mylili się jednak Ci, którzy spodziewali się po tej współpracy rozkloszowanych sukienek w pastelowych kolorach. Linia jest miejska, nowoczesna, pobrzmiewa też spopularyzowaną i uproszczoną wersją glam rocka. W sklepach znajdziemy więc metalicznie połyskujące spodnie cygaretki i bluzy, czarne płaszcze i kurtki nabijane drobnymi metalowymi nitami, przedłużane koszule i swetry z domieszką alpaki i moheru. Na wieczór Mohito i Marta Żmuda Trzebiatowska proponują kombinezony i sukienki z asymetrycznie wszytymi suwakami w komplecie z biżuterią ze sztucznych kryształków.

Kolekcja trafi do sklepów w połowie września, a właśnie ruszyła jej intensywna promocja - o prezentacji i pokazie przeczytacie tu. Tym razem pokazujemy Wam zaś kampanię, za którą odpowiedzialny jest Marcin Kempski, fotograf i współtwórca grupy kreatywnej I Like Photo. W celu jej zrealizowania cała ekipa wybrała się do Paryża, który jest niestety mało widoczny na zdjęciach, ale w wielkomiejską, nocną atmosferę mają nas wprowadzić rozmyte światła miasta, romantyczne scenki na tle bramy i sceneria nocnych spacerów po moście... Kadry z kampanii Mohito pozwoliły na przypomnieć sobie kampanię Mango sprzed kilku lat (pamiętacie jeszcze zdjęcia z Isabeli Fontaną?).

 Mango, fot. Terry Richardson

Kampania Mohito Exclusive Collection Marta Żmuda Trzebiatowska - zobacz zdjęcia >>