"Golenie to wybór - to twoje włosy i nikt nie powinien ci mówić, co powinnaś z nimi zrobić" - brzmi hasło marki Billie. To dość ciekawa opinia, zwłaszcza że głosi ją producent maszynek, czy produktów do depilacji. Nie jest to pierwsza taka akcja promocyjna w przypadku tej amerykańskiej firmy, ale to nadal dziwi. Już w zeszłym roku pisaliśmy o pierwszej kampanii, w której pokazuje się włosy. Szok? Niedowierzanie? Każda z nas ma styczność z tym "problemem". I to decyzja każdej z nas, czy zostawimy włoski, czy pójdziemy na wosk lub sięgniemy po maszynkę do depilacji. Tym razem zaskakujące jest miejsce pokazane w spocie reklamowym. Depilacja kojarzy nam się z procesem, do którego dochodzi w domu lub gabinecie kosmetycznym, za to Billie pokazuje naturalność... na plaży! A to wszystko w ramach akcji "Red, White, And You Do You". "Włosy. Każdy je ma. Także kobiety".