Uwaga: świat mody coraz poważniej zaczyna traktować TikToka. Kiedy pod koniec zeszłego roku pisaliśmy o tym, że Hedi Slimane zaprosił do nowej kampanii Celine gwiazdę tej aplikacji, Noena Eubanksa, branża pukała się w czoło. A jednak: okazało się, że ten pomysł był strzałem w dziesiątkę. Eubanks ma rozjaśnione włosy i nie wstydzi się nosić makijażu, wygląda jak rasowy model, a jego styl klasycznego e-boya, zakochanego w estetyce streetwear i goth, idealnie wpasowuje się w estetykę Hediego Slimane'a i (jego) nowego Celine. Influencer, dodajmy, jest piekielnie popularny, a na TikToku obserwuje go ponad 7.6 mln osób. Wybór właśnie jego jako bohatera nowej twarzy marki był więc nie tylko estetycznie dograny, co zwyczajnie dla Celine opłacalny. 

Szybko aplikację zaczęły doceniać stylistki i content creatorki popularne na Instagramie, a chwilę po nich także i marki - to właśnie tam w końcu mogą dotrzeć organicznie do młodszych odbiorców i klientów. Nic więc dziwnego, że Maria Grazia Chiuri zdecydowała się pokazać nową kolekcję Dior właśnie na TikToku. Pokaz wiosna-lato 2021 możecie obejrzeć 29 września o 14:30 na ekranie własnego telefonu. 

Cecilie Bahnsen wiosna-lato 2021. Najpiękniejsze sukienki na nowy sezon>>