Coraz więcej gwiazd w ramach promocji swoich najnowszych albumów decyduje się na filmy krótkometrażowe. "Lemonade" od Beyoncé zdobył nawet nominację do prestiżowej nagrody Emmy. Na podobny pomysł wpadł Frank Ocean i wydał 45-minutowy "Endless". Do tego grona trafił właśnie The Weeknd. Dzień przed premierą długo oczekiwanej płyty "Starboy" pochodzący z Kanady Abel Tesfaye opublikował na platformie YouTube wideo zatytułowane "Mania". Produkcja trwa 12 minut i zawarte w niej są również nowe, jeszcze nigdzie nie puszczane utwory. Na ścieżce dźwiękowej znalazły się te piosenki: "All I Know (feat. Future)", "Sidewalks (feat. Kendrick Lamar)", "Secrets", "Die For You", "Party Monster", oraz "I Feel It Coming (feat. Daft Punk)".

Za reżyserię odpowiedzialny jest Grant Singer, który na swoim koncie ma między innymi klipy do "Starboy", "Tell Your Friends", "Can't Feel My Face", "The Hills", a także "Let Me Love You" Ariany Grande, czy "Underbart" zespołu Little Dragon.

Plakat promujący wideo "Mania":