Hiszpańska marka Mango, którą dziś kojarzymy głównie z ubraniami, już w kwietniu wystartuje z nową linią, w której znajdą się produkty do wystroju wnętrz. Inspiracją dla kolekcji mają być śródziemnomorska kultura i styl życia (celebrowanie małych przyjemności, spotkania z rodziną i przyjaciółmi, wspólne biesiadowanie).   

W kolekcji Mango Casa przeznaczonej dla domu znajdą się przede wszystkim tekstylia: pościel, poszwy na poduszki, koce, ręczniki, szlafroki. W sezonie jesienno-zimowym dołączą do nich obrusy, ściereczki i inne tkaniny przeznaczone do użytku w kuchni i jadalni. Mango Home zaproponuje swoim klientom także świece i zapachy do wnętrz (patyczki). 

Estetyka tej początkowej kolekcji będzie opierać się na połączeniu stylu śródziemnomorskiego z nowoczesnym designem. Znaki szczególne? Neutralne kolory, jakość i dbałość o szczegóły. Ponadto cała linia produktów tekstylnych będzie zrównoważona, a 80% z nich zostanie wyprodukowane lokalnie, co wzmocni zaangażowanie Mango w zrównoważony rozwój.

Nasi klienci proszą nas o produkty do ich domów. Chcą tego samego komfortu i stylu do dekoracji swoich mieszkań, jaki odnajdują w naszych ubraniach. Cieszymy się, że realizujemy ten ambitny projekt. Pracuje nad nim wielu profesjonalistów, którzy tworzą markę Mango. - komentuje Toni Ruiz, CEO Mango.

Kolekcja będzie sprzedawana wyłącznie online. Jesteśmy jej bardzo ciekawi.