Z czym kojarzy się Wam Aryton? Z luksusowymi płaszczami o przebrzmiałych krojach i rynkiem tekstyliów z lat 90.? A może w ogóle nie znacie tej marki? Spieszymy z doniesieniami na temat nowego wizerunku firmy. Aryton się zmienia i są to zmiany warte uwagi. 

Marka istnieje od 1989 roku i jest firmą rodzinną założoną przez Danutę i Ryszarda Cierockich, a wspomaganą w działaniach projektowych i wizerunkowych przez ich córki, Sylwię i Patrycję. Aryton dziś posiada około 30 punktów sprzedaży, w tym 17 salonów własnych. Nie są to liczby zapierające dech w piersiach, ale właścicielom udało się to, na czym wiele podobnych polskich marek rodem z przełomu dekad, poległo. Utrzymali markę w swoich rękach, a jednocześnie otworzyli się na nowe wymagania rynku. W ciągu ostatnich sezonów na bardziej nowoczesną zmieniła się stylistyka kolekcji, powstał dobrze skonstruowany sklep internetowy, uruchomiono szeroką promocję i marketing w sieci. Niezmienne pozostały zaś jakość tkanin (kaszmirów, jedwabiu, naturalnych skór) i elastyczne podejście do biznesu.

Aryton nie boi się zaufać specjalistom i ekspertom, którzy z szacunkiem dla tradycji marki wdrażają do niej to, co nowe i konieczne, by przetrwać na coraz bardziej wymagającym polskim rynku. Od tego sezonu także w kontekście wizerunku zarząd firmy podjął współpracę z Martą Kalinowską (dziennikarką, pracownikiem Katedry Mody ASP) i Małgorzatą Kożuchowską, która po Grażynie Wolszczak weszła w rolę ambasadorki marki (przyklaskujemy tej zmianie).

W galerii zobaczycie backstage sesji zdjęciowej promującej nową kolekcję Aryton na sezon jesień-zima 2012/2013. Stylizacje do sesji przygotowała Marta Kalinowska (już jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku marki), a za obiektywem stanął jeden z najbardziej cenionych fotografów mody w Polsce, Mateusz Stankiewicz 

Zdjęcia z kampanii, w której wzięła udział aktorka, pojawią się w salonach sieci oraz na stronach internetowych firmy. Ponadto, jak czytamy w komunikatach prasowych, Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w spotkaniach z klientkami Aryton, a jej wypowiedzi będzie można przeczytać na blogu marki.

GALERIA