Eppram: marka Maffashion

"Od początku moim i Lany założeniem było, aby marka obroniła się sama, i sama zapracowała na swój sukces. PR nieodbywający się za pośrednictwem moich zasięgów okazał się wystarczający, aby marka miała świetny start. Otrzymałyśmy bardzo dobry feedback ze strony naszych klientów i to jest dla nas najważniejsze" opowiada Maffashion, która markę Eppram stworzyła wraz ze swoją przyjaciółką, projektantką Laną Nguyen. Ich założeniem było, by nie wykorzystywać od początku wypracowanej pozycji Kuczyńskiej w świecie mody i zasięgów influencerki. Dzięki temu marka mogła zapracować na swoje uznanie sama - rzeczywistymi projektami, a nie popularnością jednej z założycielek. Teraz Maffashion oraz Lana Nguyen postanowiły odsłonić karty i pokazać, że to właśnie one stoją za marką, do której fanek można zaliczyć takie gwiazdy, jak  Lorena Rae, Maryna Linchuk, Sara Boruc-Mannei, Nima Benati, Christina Musacchio, Natalie Lim, Karolina Gilon, Karolina Pisarek czy Marcelina Zawadzka. 

Maffashion jest w ciąży. Jak donosi jeden z plotkarskich serwisów, blogerka i Sebastian Fabijański spodziewają się pierwszego dziecka>>

Co znalazło się w debiutanckiej kolekcji Eppram? Ubrania Maffashion i Nguyen to przede wszystkim funkcjonalne marynarki (sprawdzą się na co dzień i bardziej specjalne okazje, mogą pełnić rolę także sukienki czy lekkiego płaszcza), garniturowe spodnie, T-shirty, dresy, wegańskie torebki i inne dodatki. Te ostatnie zresztą powstały we współpracy z marką Alexandra K, która specjalizuje się w produkcji wegańskich i przyjaznych środowisku torebek i akcesoriów.

Są one także szyte w Polsce z innowacyjnych tkanin, ekologicznie i w duchu zrównoważonego rozwoju. 

"Praca nad kolekcją trwała ponad rok. W tym czasie wypracowałyśmy nasz wspólny styl. Proces twórczy rozpoczęłyśmy od poszukiwania najlepszej jakości włoskich tkanin, które idealnie sprawdziły się przy wymagających konstrukcjach marynarek" opowiada Lana Nguyen. 

Eppram - nowa marka Maffashion / mat. prasowe

Ubrania Maffashion i Lany Nguyen - kampania

Co jeszcze wiemy o marce Eppram? Jak podkreślają założycielki, w jej DNA wpisane są takie wartości, jak odwaga czy indywidualizm, a projekty kierowane są do świadomych, nowoczesnych i pewnych siebie kobiet, które cenią tak samo wizualnie estetyczne wzory i fasony, jak i funkcjonalność mody. Maffashion i Lana Nguyen planują sukcesywnie poszerzać kolekcje o kolejne modele oraz skierowanie marki także na zagraniczne rynki.

Veclaim Palm Reading. Jessica Mercedes pokazała swoją nową minikolekcję ubrań: dresy, bluzę i T-shirt>>

Premierze kolekcji towarzyszy kampania, które bohaterkami zostały Julia Kuczyńska oraz amerykańska modelka Audreyana Michelle. Sesja zdjęciowa powstała na zachwycającej plaży w Malibu - na spokojnej otwartej przestrzeni, przy szumie fal i zachodzie słońca. "Kobieta Eppram nie ma wieku, ma za to świadomość swoich atutów, a z życia chce czerpać garściami" czytamy w podsumowaniu informacji prasowej.  

Zdjęcia: Michał Kar
Modelka: Audreyana Michelle, Julia Kuczyńska
Makijaż: Joanna Klein
Produkcja: Hubert Szumski/ Pink PR
Asystent Produkcji: Kaja Chandler
Art direction: Julia Kuczyńska