Pokaz kolekcji Jemioł Basic wiosna-lato 2013 podzielił publiczność. Fani projektanta są zachwyceni ofertą, ale niekoniecznie cenami, a głosy krytyczne komentowały koncept pokazu, przypominający naturalną energię z show Roberta Kupisza. Kupisz nie ma monopolu na swobodne, taneczne pokazy, tak jak Burberry nie ma praw autorskich do deszczu, a Kenzo do schodów ruchomych. Wspomniane koncepty powtórzyły się na wiosnę u MMC Studio Louis Vuitton

Inną kwestią są same ubrania. Kto spodziewał się "Jemioła dla klasy średniej", może czuć się zawiedziony. Praktycznie nieistniejąca w Polsce, grupa zainwestuje w inne basiki - jedwabną koszulę, kaszmirowy kardigan, płaszcz z włoskiej wełny i markową torebkę. Prosty, szary casual z bawełny, jedwabiu i dzianiny przydada się za to regularnym klientkom projektanta - na weekend poza miastem. Łukasz Jemioł chciał też projektować dla młodszego odbiorcy, czy raczej, jak przyznał w jednym z tabloidów, córek swoich klientek. Dlatego pokazał otworzyła niespełna 13-letnia Igacórka Kingi Rusin i Tomasza Lisa. 

W ofercie nowej marki znalazły się tuniki, sukienki, tiszert, spodnie i płaszcze. Na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Aldony Karczmarskiej prezentują je zarówno modele, jak i gwiazdy czy przyjaciele projektanta, np. Patricia Kazadi i szefowa D'vision Lucyna Szymańska. Stylizacją zajęła się Różena Opalińska.

Kampanię i lookbook kolekcji znajdziecie GALERII, a ubrania Jemioł Basic są już dostępne w mostrami.pl.

Zobaczcie także zdjęcia z pokazu kolekcji Jemioł Basic oraz wideo zza kulis pokazu.