"To było tylko kwestią czasu" - to reakcja większości osób z branży modowej, na wieść o tym, że Lily-Rose Depp została twarzą kampanii okularów Chanel na sezon jesień-zima 2015/2016. W końcu zaczęło być o niej głośno, kiedy pierwszy raz pokazała się publicznie właśnie na prezentacji francuskiego domu mody. Córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis podczas nowojorskiego pokazu Chanel Metiers d'Art przyćmiła swoją osobą największe gwiazdy - podobno była jedną z najchętniej fotografowanych gości imprezy. Jak się okazuje, nie był to przypadek, że młoda Lily-Rose pokazała się właśnie na show Chanel, a od stóp do głów ubrał ją wtedy Karl Lagerfeld (Depp miała na sobie dwuczęściowy zestaw, składający się z crop topu i ołówkowej spódnicy ozdobionej drobnymi kwiatami z wiosenno-letniej kolekcji haute couture Chanel). Przez wiele lat jej mama - Vanessa Paradis była w końcu muzą Lagerfelda. Teraz Lily-Rose Depp ma szanse ją zastąpić.

BAFTA 2020: Lily-Rose Depp w odważnej sukni. Przekroczyła granicę? >>

Vanessa Paradis w kampaniach Chanel, fot. mat. prasowe, kolaż ELLE.pl

Lily-Rose Depp w kampanii Chanel jesień-zima 2015/2016 - GALERIA>>