Oferta ECCO Leather Goods jest skierowana do nowego, progresywnego konsumenta, który poszukuje produktów wykonanych w sposób odpowiedzialny i wpisujących się w hybrydowy styl życia. Zastosowanie zrównoważonych materiałów i wykończenie godne luksusowych produktów sprawiają, że ta kolekcja stanowi nową definicję rozchwytywanych wyrobów skórzanych.

Jest ona silnie inspirowana buntowniczą i przenikliwą estetyką z lat 60. — czyli z początków marki ECCO. Archiwalne wzornictwo odradza się w nowym logo marki, natychmiast nadając mu kultowy charakter. Pojawia się ono na wyściełanych naszywkach i przyciągających spojrzenia przywieszkach z linii E Collection, przez co emanuje ona młodzieńczym optymizmem.

Kolekcja powstała w pełnym zawirowań roku 2020. Zawiera modele unisex, dlatego każda osoba może wybrać dowolny z nich — nie ma podziału na wersje damskie i męskie. Ponadto wiele torebek nie wymaga użycia dłoni, co daje użytkownikom większą swobodę ruchu podczas codziennej bieganiny. Do przelotki w kształcie litery „D” można przypinać galanterię skórzaną, aby tworzyć eklektyczne i unikalne kompozycje.

Ta kolekcja dobitnie wyraża poczucie nowości i futuryzmu, wystarczy spojrzeć na kultową torebkę Pot Bag kształtem przypominającą naczynie. Można ją nosić na szyi lub przewieszoną przez ciało. Jest dostępna w różnych rozmiarach i łączy się z innymi modelami jak biżuteria. Paleta kolorystyczna również stanowi powiew świeżości dzięki zaskakującym połączeniom nowoczesnych odcieni, takich jak liliowy marmur, aksamitka, bakłażan, wetiweria i elektryzujący błękit.

Zgodnie z misją marki, by służyć planecie i jej mieszkańcom, w kolekcji znalazły się produkty ze skóry garbowanej techniką DriTan™, która została opracowana w firmowej garbarni o standardzie LWG Gold. Pozwala ona ograniczyć do zera powstawanie ścieków i odpadów stałych. Pozostałe innowacje w zakresie zrównoważonego rozwoju polegają na minimalnym wykorzystaniu metalowych elementów, używaniu tekstyliów z recyklingu, a nawet rezygnacji z podszewek. Ale najważniejsza kwestia do jakość i wykonanie na niezrównanym poziomie, dzięki którym produkty te będą służyć przez długie lata.

W przyszłych kolekcjach nie zabraknie projektów tworzonych we współpracy z najwybitniejszymi projektantami oraz innowatorami w świecie wyrobów skórzanych.

Odkryj kolekcję JZ21 od ECCO Leather Goods — ecco.com

 

Fakty na temat ECCO Leather

Czołówka w świecie skórzanych innowacji: ECCO Leather opracowuje skórę o wysoce progresywnych właściwościach dla najbardziej rozpoznawalnych projektantów i marek współczesnych czasów. Główna garbarnia (o standardzie LWG Gold) znajduje się w Holandii, z kolei w całej Europie, Azji Południowo-Wschodniej i na Dalekim Wschodzie działają nagradzane placówki. Proces produkcyjny ECCO Leather charakteryzuje się przejrzystym, bezpiecznym i elastycznym działaniem dopasowanym do rosnących potrzeb klientów przy jednoczesnym zachowaniu płynnej komunikacji z wyspecjalizowanymi producentami gotowych produktów.

Aby pielęgnować swoją bogatą tradycję oraz innowacyjność, ECCO Leather organizuje wspólne, multidyscyplinarne warsztaty kreatywne. Mają one na celu ujednolicić wizję projektantów, kupców, kierowników produkcji, przedstawicieli handlowych i specjalistów zajmujących się skórą. Te coroczne, czterodniowe wydarzenia pozwalają uczestnikom dostrzec nowe kierunki rozwoju wyrobów skórzanych i dołączyć do zintegrowanych zespołów, by opracowywać i badać nowe rodzaje skóry.

Fakty na temat ECCO

ECCO stawia na połączeniu stylu oraz komfortu i należy do grona wiodących marek obuwniczych tego rodzaju na świecie. Sukces ECCO jest oparty na produktach o doskonałym dopasowaniu i skórach najwyższej jakości. ECCO zarządza łańcuchem wartości i kontroluje każdy z jego ogniw — od garbarni ECCO Leather i produkcji obuwia aż po sprzedaż hurtową i handel detaliczny. Produkty ECCO są sprzedawane w 88 krajach za pośrednictwem ponad 2000 sklepów ECCO i ponad 14 000 punktów sprzedaży. ECCO to rodzinna firma założona w Danii, w 1963 roku, która zatrudnia ponad 20 000 pracowników na całym świecie.