Brytyjska piosenkarka, zwyciężczyni programu X Factor i laureatka siedmiu Brit Awards została wybrana nową ambasadorką marki The Body Shop.

Leona Lewis wesprze działania CSR The Body Shop

W ramach współpracy Leona będzie wspierać The Body Shop oraz Cruelty Free International w globalnej kampanii, mającej na celu wprowadzenia całkowitego zakazu testowania kosmetyków i składników kosmetycznych na zwierzętach, który zacznie obowiązywać na terenie całej Unii Europejskiej już od marca.

Leona firmuje swoim nazwiskiem limitowaną kolekcję make-up – kosmetyki w najmodniejszych kolorach sezonu, w 100% odpowiednie dla wegetarian oraz powstałe bez udziału i cierpienia zwierząt. Na opakowaniach widnieje piękny motyw jelenia, który został wybrany, aby podkreślić fakt, że The Body Shop był pierwszą marką kosmetyczną, która użyła syntetycznego piżma, zamiast naturalnego, pozyskiwanego od piżmowców. 

Leona o współpracy z marką mówi krótko:

„Pasjonuje mnie piękno oraz obrona praw zwierząt. W związku z tym, zawsze interesuje mnie skąd pochodzą kosmetyki, których używam. The Body Shop sprzedaje etyczne produkty, wyprodukowane bez udziału i cierpienia zwierząt, które zawierają wspaniałe składniki, pozyskiwane w ramach programu Wspólnoty Uczciwego Handlu. Moje przekonania i wartości The Body Shop idealnie do siebie pasują, dlatego zdecydowałam się na współpracę”.

Kolekcja Leony Lewis dla The Body Shop trafi do sklepów w kwietniu.

W kolekcji znajdą się kolorowe kosmetyki i zapachy. Oficjalna współpraca rozpocznie się ekskluzywnym koncertem Leony, który będzie transmitowany na żywo 26 marca. Więcej informacji na temat koncertu możecie znaleźć na Facebook’u The Body Shop.