Kiedy Felipe Oliveira Baptiste ogłosił swoją rezygnację ze stanowiska dyrektora kreatywnego marki Lacoste (2.05.2018) głośno spekulowano na temat jego następcy. Wszelkie wątpliwości rozwiane zostały przed kilkoma dniami. Wtedy to świat obiegła informacja o zmianie na brytyjkę Louise Trotter, która do tej pory pełniła tę samą funkcję w domu mody Joseph. To bardzo wyjątkowy moment zarówno w historii marki, jak i w karierze Louise. Lacoste po raz pierwszy pokaże kolekcję stworzoną pod kierownictwem kobiety, z kolei Trotter po raz pierwszy zmierzy się z projektowaniem kolekcji o sportowym zacięciu.

Prezes przedsiębiorstwa Lacoste Thierry Gilbert dodaje: „Z radością witamy Louise w naszych progach. Jej wizjonerskie podejście do formy i materiałów oraz jej imponująca wiedza z zakresu tworzenia wysoce zaawansowanych technologicznie projektów będzie ważnym zasobem umacniającym pozycjonowanie naszych kolekcji”

Jak Trotter poradzi sobie z kierowaniem kultową marką z jednym najbardziej rozpoznawalnych logo przedstawiającym zielonego krokodyla? Na odpowiedzi będziemy musieli poczekać do kolejnego paryskiego tygodnia mody, gdzie pokazana zostanie jej pierwsza kolekcja dla francuskiej marki na sezon jesień-zima 2019/2020.