L'Oreal stawia na swój rozwój technologiczny. Koncern właśnie wykupił udziały firmy Modiface, która tworzy aplikacje urodowe pomagające dobrać makijaż i produkty do pielęgnacji. Tak, jak zrobiła to wcześniej z Estée Lauder czy drogerią Sephora.  Francuski gigant kosmetyczny L'Oreal nie ujawnił kwoty, jaką zainwestował w nowy projekt. Poinformował jednak, że ma wiele pomysłów na wykorzystanie tej współpracy. Możliwe, że niedługo stworzy aplikację, która zwizualizuje nas w nowej fryzurze i idealnie dobranym make-upie. 

Spersonalizowane konturowanie twarzy, dobrany odcień różu i szminki, makijaż na specjalną okazję. Aplikacje beauty  będą pełnić funkcję naszej osobistej, urodowej stylistki. Internet oraz zaawansowana technologia stają się nieodłączną częścią branży kosmetycznej. Na tym rynku pojawiły się już takie gadżety, jak inteligentne lustra (doradcy wyglądu) czy czujnik UV do paznokci hybrydowych. 

Zanim popełnimy urodową gafę, będziemy mogły przetestować tysiące fryzur i kosmetyków na swojej własnej twarzy bez wychodzenia z domu. Jak sądzicie, co jeszcze wymyśli L'Oreal? Czy kiedyś powstanie maszyna jak z bajki "Jetsonowie", która zmieni nasz look w mgnieniu oka? Mamy nadzieję, że to nie jest nierealne.