Kylie Cosmetics od początku swojego istnienia przynosi milionowe zyski. Fani Kylie Jenner hurtowo wykupują błyszczyki (to od tych produktów wszystko się zaczęło!), cienie do powiek, pomadki, korektory, czy pędzle do makijażu sygnowane imieniem celebrytki i najmłodszej siostry Kim Kardashian. Te ostatnie zostały ostatnio skrytykowane przez kilku beauty blogerów. Chodzi o zbyt wysoką cenę - za zestaw składający się z 16 sztuk trzeba zapłacić aż 360$ (ok. 1285 zł)! Pojawił się kolejny problem, do sądu trafił właśnie wniosek przeciwko Kylie Cosmetics. O co chodzi?

Jak podaje portal TMZ, Antoinette Suchenko pozwała Kylie Inc., do której należy Kylie Cosmetics, z powodu strony internetowej marki. Sklep online jest niedostosowany i nie przestrzega standardów dla klientów mających problemy ze wzrokiem. Suchenko jest niewidoma od 20 lat. Do zakupów przez internet używa specjalnego czytnika ekranu, niestety strona Kylie Jenner jest niekompatybilna z jej urządzeniem, przez co nie może niczego kupić. Antoinette nie chodzi o finansowe zadośćuczynienie, tylko o poprawę strony Kylie Cosmetics, tak by była zgodna z Ustawą o Niepełnosprawnych Amerykanach (po ang. Americans With Disabilities Act).

Przypomnijmy, marka Kylie Cosmetics powstała w 2015 roku i szybko stała się jednym z najpopularniejszych i najszybciej sprzedających brandów kosmetycznych na amerykańskim rynku. Według opiniotwórczego magazynu WWD, 20-latka zarobiła w ciągu 18 miesięcy aż 450 milionów $. Niedawno do sprzedaży trafiło 30 wersji korektorów, do każdego typu skóry. To odpowiedź na ofertę należącej do Rihanny marki Fenty Beauty i jej fluidów w 40 odcieniach.