Kult ciała i zdrowe odżywianie z roku na rok staje się coraz popularniejsze i nie wygląda na to, żeby ten trend miałby się szybko skończyć. Fitness kluby i siłownie prześcigają się w ofertach, żeby przyciągnąć nowych kleintów i nie chodzi tu tylko o okazyjną cenę za karnet. Siłownia, basen, porady dietetyka - to już standard. Niektóre firmy idą dalej, a mianowicie decydują się na kampanie reklamowe opierające się na kontrowersji. 

Ten pomysł już od dłuższego czasu wciela w życie Equinox. Co więcej, amerykański brand do swoich sesji wizerunkowych zaprasza najlepszych fotografów. W ubiegłych latach byli to m.in. Terry Richardson, Ellen von Unwerth, Gilles Bensimon i Rankin. W tym sezonie autorem zdjęć jest Steven Klein. Na premierowych fotografiach zatytułowanych “Commit to Something" pojawili się: modelka Lydia Hearst, Bianca Van Damme (córka Jean-Claude'a) oraz Alan Jouban (zawodnik MMA). Czy to dobra motywacja do ćwiczeń?

Kampania Equinox z 2014 roku, fot. Rankin

Kontrowersyjna kampania Equinox >>