Shoppery od paru sezonów podbijają nie tylko wybiegi tygodni mody, ale przede wszystkim serca gwiazd i ulice miast. Na ich popularność na pewno składają się takie cechy, jak: funkcjonalny kształt, długie uszy, kształt mieszczący format A4, łatwość otwierania, a do tego wysoka jakość wykonania i zazwyczaj klasyczna kolorystyka. Do fanek shopperów należą już m.in.: Victoria Beckham, Angelina Jolie, Jennifer Lopez, Miranda Kerr a nawet Zoë Kravitz. Jeśli martwicie się, że dobra passa shoppingowych toreb trwa zbyt długo - spokojnie. Podczas ostatniego Paris Fashion Week kolejne wariacje na temat tego modelu pokazali chociażby tacy projektanci jak Pierpaolo Piccioli w Valentino czy Demna Gvasalia dla Balenciagi.

Amerykańska marka Guess, słynąca nie tylko z dopasowanych jeansów, ale także wyrazistych akcesoriów, nie pozostaje w tyle. Najnowsza galanteryjna propozycja brandu to model torby nazwany „Kinley”. Nowy projekt łączy ze sobą funkcjonalność z uniwersalnym i zarazem szykownym stylem glamour. Torebka ma prostą, kwadratową budowę, długie uchwyty, zapinana jest na dwa metalowe dżety, a w jej wnętrzu znajdziecie funkcjonalną kosmetyczkę, która pomieści wszystkie najpotrzebniejsze drobiazgi. Przy torbie spod szyldu Guess nie mogłoby zabraknąć także kultowego breloka z trójkątnym logiem marki. 

Torba wykonana została w szerokiej gamie materiałów, kolorów i wzorów. Począwszy od ponadczasowej bieli i czerni, przez stonowane beże po intensywne (bardzo wakacyjne) odcienie brzoskwini, dojrzałych bananów czy czerwieni. Poza klasyczną gładką wersją torby, w sprzedaży pojawią się również wzory imitujące skórę krokodyla, charakterystyczny dla marki wzór składający się z logotypów GUESS oraz retro marynarskie pasy. Pamiętajcie, że torba w uniwersalnej kolorystyce i praktycznych rozmiarach świetnie sprawdzi się zarówno na codzień - do biura, na uczelnię czy zakupy, ale także na wieczorne wyjście do restauracji lub kina. Jesteśmy pewne, że będzie też hitem na instagramie.