Niestety wygląda na to, że zamiast pierścionka zaręczynowego (żegnaj Mr. John Mayer), na dłoni Katy Perry pojawi się biżuteria zaprojektowana przez nią specjalnie dla Claire's. Marka zaprosiła wokalistkę do współpracy, komunikując, że nikt tak jak ona, nie reprezentuje zabawnego, dziewczęcego stylu amerykańskiej sieciówki.

Jak przy większości tego typu projektów, akcja będzie miała na celu promocję interesów obu stron. Kolekcja dodatków i biżuterii Katy Perry dla Claire's została nazwana "Prism", co nawiązuje do tytułu płyty i trasy koncertowej "Prismatic", w którą wokalistka wyruszy w maju. Równolegle do sklepów sieciówki trafią zaprojektowane przez nią akcesoria.

W materiale prasowym czytamy:


Ekskluzywna linia „Katy Perry PRISM Collection” obejmować będzie produkty z edycji limitowanej, produkty sezonowe, artykuły kolekcjonerskie oraz przedmioty inspirowane tekstami i tytułami największych hitów Katy Perry


Katy doskonale pasuje do misji naszej marki i jest świetnie odbierana przez naszych przyjaciół i klientów na całym świecie - powiedział Jim Fielding, dyrektor generalny Claire’s Inc. Jesteśmy zachwyceni i zaszczyceni rozpoczęciem współpracy z nią. Katy jest doskonałym partnerem dla naszej marki.

 


Claire’s Stores, Inc. jest jedną z wiodących globalnych sieci sklepów oferujących modną biżuterię i dodatki dla młodych kobiet, nastolatek oraz wszystkich dziewcząt w wieku od 3 do 35 lat. Firma prowadzi działalność za pośrednictwem dwóch typów sklepów: Claire’s oraz Icing. Na dzień 2 listopada 2013 roku firma Claire’s Inc. posiadała 3118 punktów sprzedaży w 18 krajach w Ameryce Północnej, Europie oraz Chinach. Firma posiada również 414 sklepów franczyzowych w 26 krajach, głównie na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej i Południowo-Wschodniej oraz w Ameryce Środkowej i Południowej.