W Polsce Sam Edelman znany jest głównie jako projektant lubianych przez blogerki szpilek peep toe z długimi ćwiekami na piętach. Jak widać na zdjęciach z kampanii na wiosnę 2013, oferta jego firmy jest znacznie większa. Amerykańska marka znana jest ze zmysłowych reklam z Charlotte Kemp Muhl. Teraz, po dwusezonowej przerwie Sam Edelman znów inwestuje w reklamę i to z głośnym hukiem. Na twarz marki wybrano Kate Upton, jedno z gorętszych nazwisk minionego roku, obiekt westchnień i szczerej nienawiści. Niepodobna do top modelek, z początku widziana niechętnie trafiła w końcu na okładki ELLE, Vogue i CR Fashion Book.

Czarno-białe fotografie Davida Lipmana są utrzymane w typowej dla portretowania Kate Upton estetyce retro. Zmysłowe, czasem może nawet zbyt dosłowne, wyraźnie dają do zrozumienia, że klientka szewca to kobieta pełna seksapilu i pewności siebie. Jednocześnie kokietka i zakupoholiczka, bo tak chyba należy zrozumieć zabawne ujęcie niezdecydowanej Kate pośród morza butów.

Jak Wam się podoba kampania z Kate Upton? Zachęca Was do kupna czółenek od Edelmana?

GALERIA

Zobacz także:

Jurorzy Top Model 3 szukają polskiej Kate Upton - przeczytaj podsumowanie 1. odcinka