Dwie bluzy z kapturem oraz dwa crewnecki (wersje: czerń lub biel), do tego płócienna torba na ramię. Chociaż na merch Kate Moss (jak sama nazywa te projekty modelka) składa się tylko pięć produktów, to ich charakterystyczny print sprawia, że może to być jedna z najciekawszych niewybiegowych kolekcji w branży. Powód? Powiększone oraz nadrukowane na nich tęczówka i źrenica Brytyjki. 

Płaszcze w cętki, bieliźniane sukienki i czerń na każdą okazję. Te stylizacje Kate Moss kopiują dziewczyny na całym świecie>>

Oko, które stało się punktem wyjścia i jednocześnie znakiem rozpoznawczym pierwszej niewielkiej kolekcji KMA Studio, pochodzi z serii Eyescape Series autorstwa Rankina, do której w 2013 roku pozowała Moss. 

Ubrania, które się w niej znalazły, są wykonane w 100% z bawełny organicznej i posiadają certyfikat Global Organic Textile Standard. "Wszystkie produkty są pozyskiwane w sposób etyczny" czytamy na stronie sklepu, gdzie podkreśla się też, że Kate Moss Agency podjęło nawet współpracę z fabryką w Tiruppur w Indiach, by być blisko źródła używanego surowca. Modelce zależało na tym, aby skoncentrować się na zrównoważonym rozwoju i minimalizowaniu wpływu mody na środowisko na wszystkich etapach oraz transparentności. Co więcej, produkty będą wysyłane w opakowaniach nadających się do recyklingu, a papierowe metki powstały z przetworzonych odpadów podczas produkcji. 

Ta modelka wygląda jak bliźniaczka Kate Moss. Występuje w kampaniach, a ostatnio pojawiła się na wybiegu Vetements>>

Kate Moss i jej córka, Lila Moss, nie tylko maczały palce w postawaniu pierwszej kolekcji KMA Studio, ale też samodzielnie ją sfotografowały - zamiast kampanii możemy więc oglądać ich osobiste polaroidy. Kolekcja Eyescape Series dostępna jest na stronie Kate Moss Agency.