Kate Moss dla Matchless, fot. Terry Richardson

Matchless rozszerza ofertę. W tym miesiącu na rynek weszła linia ubrań, przeznaczona nie tylko dla bikerów. Dominują kurtki, głównie wariacje na temat ramoneski. Cenowo pozycjonują się gdzieś pomiędzy masówką a segmentem lux - za skórę legendarnego producenta motocykli trzeba zapłacić nawet 1300 funtów. Jeśli debiutuje się z takimi cenami, potrzebna jest mocna kampania reklamowa. Sprzedaż mają nakręcić wielkie nazwiska - Kate Moss i Terry Richardson.

Kate Moss wkrótce skończy 40 lat, ale Matchless podkreśla jej młodzieńczy wizerunek seksownej buntowniczki. Modelka pręży się na siedziskach motocykli, ale zdjęcia nie mają w sobie wulgarności, o którą Terry Richardson lubi się ocierać. Ciemne londyńskie podwórka to naturalne środowisko dla odważnej bikerki Kate, choć nie jesteśmy pewni czy kampania zachęca do odtwarzania tego wizerunku. Ubrania reklamowane przez boską Kate prawdopodobnie trafią do statecznych klientów, którzy nie odważyli się kupić w Matchless motoru.

Kate Moss w kampanii Matchless, fot. Terry Richardson w GALERII >>>