Kate Moss nie musi się martwić o swoją przyszłość. Mimo, że lata świetności na wybiegu ma już za sobą, modelka wciąż może przebierać w ofertach reklamowych.  Propozycji nie brakuje, zwłaszcza ze strony marek kosmetycznych.

Nie dalej jak tydzień temu, marka St. Tropez ogłosiła, że Kate została ambasadorką ich produktów do opalania. Chwilę wcześniej, marka Rimmel, która od lat współpracuje z modelką, wypuściła kilka lakierów sygnowanych jej nazwiskiem. Teraz z kolei dowiadujemy się Kate Moss została twarzą marki Kerastase.

Kerastase, która należy do koncernu L'oreal zatrudniło modelkę do promocji nowego produktu o nazwie Spray a Portier, który w salonach ukaże się w czerwcu. W lipcu do kosmetyku dołączy osiem nowych produktów. W październiku kolejne dwa. Z magazynu WWD dowiadujemy się,  że w nowej ofercie znajdziemy m.in. lakiery do włosów, aerozol zwiększający objętość włosów czy produkty do pielęgnacji skóry.

Oficjalna kampania reklamowa przewidziana jest na sierpień.

Sposób na złote cienie>>