Brazylijska marka Melissa zyskała popularność dzięki współpracy ze znanymi projektantami. Pantofelki na obcasie z serduszkami, kulkami i skrzydłami od Vivienne Westwood trafiły pod strzechy i na salony. Hitem były także koronkowe baleriny zaprojektowane przez Jasona Wu, ale nowa kolekcja Cesarza mody może przyćmić wcześniejsze dokonania marki. Cztery modele od Karla Lagerfelda trafią do sprzedaży już w marcu. Mamy nadzieję, że zdąża pojawić się w polskich punktach dystrybucji na wiosnę.

Dyrektor marketingu Melissy, Paulo Pedó, nie kryje zachwytu:

To jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń w historii Mellissy. Karl Lagerfeld jest jednym z najważniejszych projektantów XXI wieku, a teraz zdecydował się rozszerzyć swoje modowe królestwo o świat butów Melissa. Jego talent przełoży się na linię obuwia. Wyrafinowanie i dostepność spotkają się, pomagając nam rozszerzyć bazę klientów i sprawiając, że marka Karl Lagerfeld będzie bliższa konsumentom.

Przedstawicielstwo marki Karl Lagerfeld nie pozostaje dłużne, podkreślając, że Melissa umie przełożyć styl mistrza na ogólnodostępne produkty, a buty przyniosą wiele radości klientkom. Czekamy z niecierpliwością na szczęście z metką Karl! Ciekawe, czy pojawi się model z główką Choupette...