Kilka miesięcy temu w Zarze królowały intensywne kolory (w tym często odcienie neonów), przeskalowane fasony, ubrania ze streetwearowym twistem. Nie dało się nie zauważyć, że zespół projektowy hiszpańskiej sieciówki wyraźnie inspiruje się kolekcjami Demny Gvasalii dla Balenciagi. Sezon wiosna-lato 2019 przyniósł jednak duże zmiany, bo Zara nagle zmieniła estetykę na bliższą tej lansowanej na wybiegach Isabel Marant czy Chloé. W sklepach marki pojawiły się ażurowe swetry, boho sukienki, lniane tuniki czy koszule z bufiastymi rękawami (zobaczcie>>>). 

Czego w ofercie Zary możemy spodziewać się jesienią i zimą 2019/2020? Patrząc na ujawnione właśnie pierwsze zdjęcia z kampanii na nowy sezon, przypuszczamy, że tym razem w kolekcji brandu pojawią się nieco bardziej eleganckie ubrania. Stylizacja z fotografii przywodzi na myśl projekty, które Clare Waight Keller tworzy dla Givenchy - spójrzcie na mikroplisy, długość mini czy prosty ponadczasowy krój marynarki. Z kolei wzory kojarzą się nieco z printami, którymi Maria Grazia Chiuri ozdabia kreacje Diora

Kolekcja Clare Waight Keller dla Givenchy / mat. prasowe

Print Dior / mat. prasowe

Za sesję wizerunkową Zary na jesień i zimę 2019/2020 odpowiada legendarny Steven Meisel, a dyrektor kreatywny Fabien Baron do współpracy zaprosił także Karla Templera - stylizacja kampanii to jego dzieło.

Męska część sesji to z kolei czarno-białe kadry Craiga Mcdeana utrzymane w rockowo-romantycznym klimacie, a za reklamę dziecięcą odpowiada Josh Olins. 

Czekamy na więcej zdjęć!

Czytajcie też: Zara będzie bardziej eko >>>