Jak pokazać różnorodność, odwagę, jedność, a przy okazji większość ubrań z nowej kolekcji na jednym zdjęciu? Odpowiedź na to pytanie znalazła Donatella Versace. O pomoc w realizacji swojego pomysłu poprosiła słynnego fotografa Stevena Meisela. To właśnie on wykonał fotografię do nowej kampanii Versace jesień-zima 2018/2019. Co ciekawe, to prawdopodobnie... najdłuższe zdjęcie w historii reklamy mody. Casting także robi wrażenie. Przed obiektywem Meisela stanęły aż 54 osoby. Nie tylko top modelki, takie jak:  Gigi Hadid, Bella Hadid czy Kaia Gerber,ale także klienci marki, fotografowie, styliści, przyjaciele, artyści - wszyscy, którzy, jak mówi Donatella, mają coś do powiedzenia i są częścią "klanu Versace".

Oprócz fotografii kolekcję włoskiego domu mody promuje także krótkie wideo, w którym modelki wraz z samą Donatellą wymawiają słowo "Versace". Zobaczcie:

 

Post udostępniony przez Versace (@versace) Lip 14, 2018 o 12:28 PDT