Już jest! Trzecia odsłona kampanii Tous z serii „Tender Stories". Hiszpańskiej marce zależy by ich projekty pokazywane były wraz z uniwersalnymi wartościami. Ostatnio historia zawarta w reklamie dotyczyła wspólnego rodzinnego śniadania (zobacz tutaj>>). Teraz akcja kręci się wokół romantycznego Paryża i więzi pomiędzy ojcem a córką.

"Przewodnim tematem tej kampanii jest bezwarunkowa miłość pomiędzy ojcem i jego córką. „Czułe Historie Nº3” opowiada historię młodej kobiety, która powtarza podróż do Paryża w różnych etapach swojego życia. W filmie reklamowym gwiazda wyjaśnia, dlaczego jej ojciec zabrał ją do miasta miłości, gdy była mała."

Ta wzruszająca, a zarazem zabawna historia to oczywiście pretekst do zaprezentowania biżuterii Tous: złotych pierścionków, kolczyków kół, zegarków, naszyjników z kultowym misiem,a także okularów przeciwsłonecznych.

"Po raz kolejny marka współpracowała z agencją SCPF, która jak co roku zajęła się kreatywną produkcją reklamy. Podobnie jak w poprzednich edycjach kampanii Tender Stories, za kamerą stanął barceloński reżyser Victor Carrey. "- czytamy  w informacji prasowej. 

Oprócz zdjęć (autorstwa Nacho Alegre) do kampanii "Czułe historie 3" powstało także wideo. Zobaczcie:


Kampania Tous jesień-zima 2015/2016: Czułe historie 3 - GALERIA>>