Nowa kampania Tommy Hilfiger na wiosnę i lato 2015 nieprzypadkowo nosi nazwę „I DO HILFIGER rockthelove”. Główną tematyką sesji jest bowiem… ślub. Słynna rodzina Tommy’ego (w której w skład wchodzą: Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, RJ Rogenski, Jourdan Dunn, Chloe Blackshire i Ronja Furrer) wybrała się do Kalifornii by świętować szczęście pewnej pary – w tej roli top modelka Behati Prinsloo i Arthur Kulkov.

Sam Tommy Hilfiger o swojej kampanii powiedział:

„W tym sezonie rodzina Hilfigerów świętuje wesele na swój własny sposób. Inspirując się moją własną rodziną i dotychczasowym dorobkiem marki Tommy Hilfiger, kampania przedstawia niepowtarzalną kompilację postaci i stylów. Kolekcja na wiosnę 2015 łączy w sobie nutę rock-and-roll'a z powiewem świeżości i luzu, charakterystycznymi dla Wschodniego Wybrzeża.”

Rock’n’rollowy klimat i swobodna atmosfera stały się idealnym tłem do zaprezentowania kolekcji amerykańskiego brandu na nadchodzący sezon. Znalazły się w niej futerka z gwiazdkami, boho sukienki, t-shirty z marynarskimi paskami, białe spodnie, klasyczne marynarki i czarne rurki.

Zdjęcia do kampanii „I DO HILFIGER rockthelove” wykonał Craig McDean, za stylizację odpowieadał Karl Templer, a za reżyserię wideo - Trey Laird z Laird + Partners.

Kampania Tommy Hilfiger wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>