Wraz ze zmianą logotypu, Solar zmienił także klimat swoich kampanii (przeczytajcie>>). Od tego czasu ich stylizacją zajmuje się Zuza Kuczyńska, a za zdjęcia odpowiada fotograf Adam Pluciński. Ten duet sprawił, że sesje wizerunkowe polskiej marki kierowane są do znacznie młodszej klientki niż kiedyś.

"Z Adamem pracujemy od kilku sezonów i świetnie się rozumiemy – w jego zdjęciach zawiera się wszystko, co chcemy przekazać naszym klientkom: kobiece piękno, ubrania, które łączą w sobie wygodę i elegancję oraz detale i faktury nadające kolekcji niepowtarzalny charakter. Myślę, że najnowsza kampania jest najlepszym potwierdzeniem efektywności naszej współpracy" – powiedziała Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Tak jak i poprzednio, tak i teraz, Pluciński zaprezentował serię czarno-białych i kolorowych fotografii. Ich twarzą została Sasha Antonowskaia (Model Plus). Chociaż modelka dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, już teraz może się pochwalić udziałem w pokazach takich domów mody jak: Lanvin, Christian Dior, Carven, Dries Van Noten, Hermès, Acne, Elie Saab, Givenchy czy Christopher Kane. Dla marki Solar pozowała w wełnianych płaszczach, plisowanych spódnicach, bieliźnianych sukienkach i grubych swetrach.

Reżyserią nowego filmu wizerunkowego Solaru zajął się Kuba Bujas. Zobaczcie:

Solar jesień-zima 2016/2017 - GALERIA>>