Mario Testino po raz kolejny stanął za obiektywem na prośbę Massimo Dutti. Tym razem pozowali mu modele w składzie: Ine Neefs, Julia Hafstrom, Steven Chevrin i Sean O'Pry. Fotograf postanowił połączyć ze sobą dwie fotografie: jedną czarno-białą i drugą w odcieniu rudości. W ten sposób powstało 10 kolaży, które składają się na nową kampanię wizerunkową marki. Możemy na nich zobaczyć, co w sklepach Massimo Dutti będzie można kupić w nadchodzącym sezonie. Marka nie zmienia strategii i nadal lansuje ubrania z dobrej jakości materiałów, w stonowanej kolorystyce i o prostym, klasycznym kroju. W kolekcji znajdą się m.in.: grube swetry, bieliźniane halki i topy wykończone delikatną koronką, dzianinowe spódnice, długie kamizele, sztuczne futerka oraz torby, m.in. skórzane listonoszki ze złotą klamrą.

Kampania Massimo Dutti jesień-zima 2016/2017 - GALERIA>>