Joanna Tatarka w kampanii kolekcji "Pulsar" Mariusza Przybylskiego

Polscy projektanci i marki coraz częściej inwestują w kampanie na najwyższym poziomie. Przełomowe zmiany nastąpiły zwłaszcza na etapie castingu - polskie marki reklamują dziewczyny dobrze znane fanom mody. Większość firm nie może sprostać stawkom Anji Rubik czy JAC, ale zatrudnia nowe gwiazdy - nastolatki, które podbiły Nowy Jork, Paryż czy Mediolan. Asia Piwka reklamowała Aryton, Daga Ziober - Simple i La Manię, a Maję Salamon zobaczymy w kampanii streetwearowej marki Aloha from Deer. Mariusz Przybylski wybrał perfekcyjnie - "Pulsar" promuje 16-letnia Joanna Tatarka. W ciągu krótkiej, ale intensywnej, kariery modelce udało się zaczarować Miuccię Pradę i rozszerzyć portfolio o lookbooki Resort 2014 topowych marek (Alexander Wang, Proenza Schouler, 3.1 Phillip Lim).

Więcej o debiucie Joanny Tatarki przeczytasz TU >>>

W kampanii Mariusza Przybylskiego Joanna Tatarka jest trudna do rozpoznania. Wszystko za sprawą specyficznej peruki - kruczoczarnej fryzury "na pieczarkę". Nietypowe cięcie nie dodaje może modelce uroku, ale stawia kolekcję "Pulsar" w innym,  bardziej awangardowym świetle. Nowoczesne projekty Mariusza Przybylskiego harmonijnie łączą sportową surowość z bezpretensjonalnym glamourem.

Recenzja pokazu Mariusza Przybylskiego "Pulsar" wiosna-lato 2013 >>>

Zdjęcia utalentowanego Łukasza Pukowca różnorodnie i korzystnie przedstawiają  kolekcję Przybylskiego i intrygującą urodę Joanny Tatarki. Świetnym pomysłem było wykonanie sesji na tle białych drewnianych ścian z widocznymi elementami konstrukcyjnymi. Minimalistyczny krajobraz doskonale eksponuje ubrania, a zdjęcie z czarną jedwabną koszulą wygląda jak wyjęte z jakiejś przyszłej kampanii Balenciagi pod rządami Alexandra Wanga. "Pulsar" Mariusza Przybylskiego to z pewnością jedna z lepszych polskich kampanii tej wiosny.

Kampania Mariusza Przybylskiego "Pulsar" z Joanną Tatarką W GALERII >>>