Marc Jacobs przyzwyczaił nas do tego, że twarzami jego kampanii już dawno przestały być modelki o klasycznej urodzie. Projektant, jeśli w ogóle zaprasza je do swoich reklam (jak było np. w wypadku Anji Rubik czy Karlie Kloss w sezonie wiosna-lato 2015), to stylizuje je np. na niepokojąco wyglądające żywe manekiny. Jacobs jako jeden z pierwszych wykorzystywał do castingu Instagram oraz Tumblr i wyszukiwał tam oryginalne osobowości. Ostatnio z kolei projektant zaserwował nam sesję złożoną z fotografii osób, które go inspirują. Na tej zaszczytnej liście znalazły się takie nazwiska jak np.: Lana Wachowski, Christina Ricci, Emmanuelle Seigner czy Emily Ratajkowski (zobacz>>). Tym razem także obsada kampanii Marca Jacobsa wygląda imponująco. Jego najnowszą kolekcję na jesień i zimę 2016/2017 promuje m.in: Cara Delevingne, Kendall Jenner, Missy Elliott, Marilyn Manson, Courtney Love, St. Vincent, Sissy Spacek oraz duet John Tuite i Carlos Santolalla aka Jarlos. Projektant pochwalił się pierwszymi zdjęciami na swoim Instagramie - przy każdym widnieje krótki opis wyjaśniający, jak Jacobs poznał daną osobę. I tak np. dowiadujemy się, że Marilyna Mansona spotkał pierwszy raz podczas obchodów Halloween (jego persona tak go zainteresowała, że sięgnął nawet po jego muzykę). Jacobs nie szczędził także miłych słów dla Cary Delevingne - uważa, że to jedna z modelek o najciekawszym charakterze. Wszystkich "wybrańców" dizajnera sfotografował (po raz kolejny) David Sims, a za stylizację odpowiedzialna była Katie Grand.

Kampania Marc Jacobs jesień- zima 2016/2017 - GALERIA>>

Ubrania, dodatki i perfumy od Marca Jacobsa kupisz w sklepie ELLE: